De TRIN SPIN

spin2“We zijn erg blij met de Gouden Bikini. We kunnen erom lachen en waarderen het dat we ook van een kritische kant worden bekeken.”

Aldus de hoopvolle openingszin van Rosan Tromp, Personal Assistant van Chief Executive Officer Mattheüs van der Steen (TRIN), in een reactie op de toekenning van de prijs der prijzen. Om er direct op te laten volgen dat Goedgelovig leugens en misplaatste grappen over TRIN verspreidt en dat ze dat niet over haar kant laat gaan. Hoe dúrven we te stellen dat John Crowder bevriend is met Mattheüs van der Steen, terwijl Mattheüs zich openlijk in de pers van John heeft gedistantieerd? Onze reactie op deze malle beschuldiging staat hier. Want TRIN spint met de waarheid op een manier die Kay van de Linde niet zou misstaan.

Zie verder het artikel op: Goedgelovig.nl

Eén reactie

  1. Als ex medewerker van TRIN (ong. 2 jaar lang tot 4 mnd geleden) ben ik ook erg blij met deze prijs het is een eer deze te ontvangen.
    Laten we eens kijken naar deze prachtige prijs:

    De Gouden Bikini 2008 is vernoemd naar de bekende Hunkemöller-bikini waartegen het Utrechtse ChristenUnie-raadslid Mirjam Bikker bezwaar maakte. Als protest tegen dit soort moralistisch kleinchristelijk activisme (christenen die altijd ergens tégen zijn, of het nu een billboard met bikini, Madonna aan het kruis, of onschuldige kerstcartoons in een reclamefolder van Dixons zijn) maakte Goedgelovig.nl van de gouden bikini het symbool van wereldvreemdheid.

    Ik ben dus een moralistische kleinchristelijke activist die inderdaad tegen al dat bloot op die billboards is en het vreselijk vind als een popster het kruis van mijn Heer belachelijk maakt. Dus dat maakt mij dus blijkbaar ook wereldvreemd.
    Ben ik blij dat de Bijbel zegt dat ik niet van deze wereld ben en dat ik daar niet mee gelijkvormig moet worden 
    Ik moet ook zeggen dat het me natuurlijk is opgevallen dat de cijfers soms wel afwijkend waren van de waarheid maar is dat een grond om op te beoordelen?
    (Ik hoop wel dat Mattheus hier een lering uit trekt en wat beter zijn enthousiasme onder worden zal brengen)
    Van Paulus zei men ook:
    “En dit geschiedde twee jaren lang, alzo dat allen, die in Azie woonden, het Woord van den Heere Jezus hoorden, beiden Joden en Grieken” (KJV Hand 19:10)

    Het valt zeer te betwijfelen of Paulus ALLEN die in Azie woonden het Woord verkondigd had, Dat zou betekenen dat de schrijver van Handelingen een leugen heeft opgeschreven en dus blijkbaar even niet “God geïnspireerd” was.
    Verdere conclusies mag je zelf trekken.

    Wat ik wel vind in de Bijbel is dat we moeten kijken naar de vruchten die voortkomen uit iemands werk. Als ik daar naar kijk zie ik eigenlijk niets dan goeds.
    Vele mensen komen tot geloof (dat zou mattheus eens wat vaker kunnen zeggen, zodat mensen iig niet over getallen vallen) en komen tot een diepere intense relatie met God.
    Ik heb vele mensen enthousiast zien worden voor God en geactiveerd zien worden zodat ze zich voor het koninkrijk gingen inzetten.
    En daar hebben we tenminste wat aan. Een stuk nuttiger dan je broeder die hard aan het werk zijn voor het koninkrijk af te vallen en te veroordelen.
    Dit is echt geen werk van satan ook al heeft mijn broeder Mattheus soms de feiten niet helemaal recht. Ik denk dat dit een persoonlijke tekortkoming is zoals wij er allemaal wel enige hebben.
    Ik blijf het een prachtige enthousiaste evangelist vinden en blijf pal achter zijn werk staan. Ik zegen hem en de organisatie TRIN in de naam van Jezus en bid dat Hij ze mag behouden voor dwaling en verleiding.
    Als iemand TRIN echt wil beoordelen laat dan de wereld de slechte vruchten zien die uit dit werk voortkomen of laat zien waar hij een valse leer verkondigt.

    God Bless you,

    Olaf

Geef een reactie

