Bekeerde nederlandse moslima doet aangifte tegen PVV

De Almeerse moslima Ayse Bayrak-de Jager doet maandagochtend aangifte tegen PVV-lijsttrekker Raymond de Roon wegens discriminatie en haat zaaien. „Mijn hoofddoek is een deel van mijn identiteit en ik doe hem dan ook zeker niet af.”

Als het aan de PVV ligt, worden hoofddoekjes in het gemeentehuis en gesubsidieerde instellingen verboden. Bayrak-de Jager: „Ik ben moslim geworden en ik heb er zelf voor gekozen om een hoofddoek te dragen.” En dat zal de Almeerse moslima blijven doen. „Ik laat me maar door één man uitkleden en dat is mijn eigen man.”…

Lees verder en lees vooral ook weer alle ingezonden reacties 🙂

Geef een reactie

