Kijkje in de cel van Joran

De Peruaanse gevangenis Castro Castro heeft even de deuren van Joran’s cel opengezet zodat een journaliste een kijkje kon nemen.

Correspondent Jean Casarez vertelt CNN wat ze aantrof in de cel. (zie video). Ze kreeg Joran zelf niet te spreken, hij werd drie uur lang tijdelijk elders neergezet. Casarez heeft de Nederlander wel even gezien maar Joran zou hebben gezegd dat hij haar niet wilde spreken. Hij droeg geen gevangenis-outfit maar een oranje shirt.
De cel is klein maar heeft een bed en matras en stromend water. Op bed liggen veel Nederlandstalige boeken, waaronder de bijbel. Een gat in de vloer dient als toilet.

Casarez denkt dat ze de cel mocht bezichtigen omdat Peruaanse autoriteiten de buitenwereld willen laten zien dat het zo slecht niet gesteld is met de gevangenis. De cellen van andere gevangenen mocht de journaliste niet zien. Volgens de gevangenisdirectie zien ze er allemaal ongeveer zo uit.

Bron

Eén reactie

  1. Als dit het beeld is van Joran van de Sloot zijn cel moet ik vernemen dat die warmer is aangekleed als de politiecel in ons eigen land.
    Zelf ben ik door notoire leugenaars als onschuldige transparante burger door mijn inzet voor de zwakkere chronische zieken ouderen gehandycapten en kinderen voor de tweede maal van mijn vrijheid ontnomen,
    De laatste keer heb ik het bureau verlaten met kapotte kleding en kapotte en bont en blauwe ledenmaten.
    Een waarschuwing als je verhoord moet worden in een politebureau, maak van hele lichaam een foto, dat men niet met een antwoordt aan komt zetten, dat had de verdachte al voor hij/zij het bureau is binnen gekomen. En maak een film van de aanhouding, want door de hulp/officierwordt in rapporten/procesverbalen aangegeven, die pijnen in de polsen dat komt dat de verdachte bij de aanhouding handboeien aan heeft gehad. Echt wat ik heb moeten vernemen van de hulp/officier is niet te geloven wat hij verwoord berust niet waarheid. berust. En door complotvormingen van collega’s etc blijft het een notoire leugen en de ware gebeurde verhalen zal men daardoor in de stinkende beerput willen houden. En de rechter is zo geloofwaardige in de notoire leugenaars daat die de waarheid spreekt en dat daarmede het wettelijke overtuigende bewijs wat wij hebben verwoord in woord en geschrift niet de waarheid is.
    Om de notoire leugenaar met zijn neus op de feiten te drukken hebben wein samenspraak met wijlen mijn echtgenote de de site dbwa.info in het leven geroepen en daar de inhoud van de notoire leugenaars hun leugen te plaatsen en om daarmede ons te beschermen van verdere geestelijke mishandeling alsmede het voorkomen van het beschadigen van mijn goede naam en faam etc.

    Ik heb met vele persoonlijkheden die titels voor hun namen hebben staan getraceerd met betrekking hun dagelijks functioneren in het zouden moeten dragen van hun verantwoordelijkheid betreffend hun functie. Waarbij iedere Staatsburger in ons eigen vaderland op zou mogen vertrouwen en dat men transparant en zuiver is mbt hun functie.,
    Daar schieten woorden voor te kort hoe burgers belastingbetalers door degene worden behandeld en dat daar grote verspilingen van tijd en geld aan ten grondslag ligt. Men mag mij vragen stellen duizend en een, dan zal ik antwoordt geven hoe en waardoor en door het gebeurd dat door notoire leugenaars zoveel oschuldige harten van mensen en kinderen worden verscheurd. wie men niet mag leven maar overleven en het gebeurd dat alle de harten onnodig worden verscheurd en het niet meer leven is maar overleven tot de laatste dag met een traan en niet met een lach.
    Ik was en ben God dankbaar dat hij mij heeft bevrijdt /begeleid en mij heeft vrijgesproken wat door de notoire leugens tot stand werd gebracht. En mij als onschuldige en transparant persoonlijkheid de vrijheid weer heeft teruggegeven. Alsmede inzicht/ kracht en mij zaken laat doorzien hoe en waardoor en door wie steeds onnodig schade berokkend.,

Geef een reactie

