Twee predikanten door moslims doodgeschoten in Pakistan

Wanneer gaan de christenen weer voor hun broeders de straat op?

Twee Christenen, een 32-jarige voorganger en zijn broer, zijn gisteren op de stoep van het gerechtshof in de Pakistaanse stad Faisalabad door moslims vermoord.

Lees verder

Toen ze de joden vermoordden heb ik niets gezegd.

Ik was geen jood.
Toen ze de katholieken kwamen vermoordden heb ik niets gezegd.
Ik was geen katholiek.
Toen kwamen ze voor mij  en er was niemand meer om iets te zeggen.”

De hoge prijs om een christen te zij in Pakistan; ontvoering, verkrachting, gedwongen huwlijken en bekeringen tot de islam zijn allen gewoon goed…

PVV wil maatregelen tegen anti-christelijke jihad in Pakistan

Geef een reactie

